May 23, 2011

s.u.r.a.t H.A.T.I k.e.p.a.d.a J.I.W.A

s.u.r.a.t H.A.T.I k.e.p.a.d.a J.I.W.A


Jiwaku sayang,
sila bersemangat.
Saat-saat sebegini aku tahu kau perlukan aku untuk kembali bernafas, bukan?
Jangan berkeluh kesah, tahu. Jangan bergundah gulana juga, itu pesanku.
Hidup mesti kena bersemangat. 
Nak ada bersemangat, kenalah ceria.
Nak ceria kena la positif.
Bak kata Nora Danish, hidup mesti enjoy!
Okay, jiwa.
Aku perlu kembali ke alam nyata.
Lusa aku ada satu paper lagi.
Harap-harap aku dapat menjawabnya, Jiwa.
Lepas tu aku akan menemai engkau di sini ya!
Takdelah kau kesunyiaan lagi.
Takdelah kau nak bergundah-gulana dan resah-gelisah lagi memikirkan ketiadaan aku.
Doakan aku juga kerana aku selalu mendoakan kesejahteraan kau.
Sampai bertemu lagi.
Wassalam.

Ikhlas,
Hati.


Pss: 
'Bila aku tiada, tak perlulah kau post lagi entry baru tau! Tunggu aku, Jiwa.'
' Bila kau dan aku bersatu, maka Mia pasti juga ceria dan bersemangat. Jangan lupa tu!'



No comments: