Jul 20, 2011

Bila kartun sinchan mula dilupakan

Sekarang zaman upin dan ipin. Bukan lagi zaman kartun sinchan.


Tak cukup dalam group sebarkan feeling x puas hati pada saya, 
inbox saya pun dia kacau.
Motif?
Tunjukkan kelemahan diri dia sendiri.
Maaf saya bukan kaki gosip.
Kalau takde kaitan dengan saya, langsung saya malas nak amek peduli.
Dia buat saya sedar zaman sekarang lelaki pon pandai bergosip hebat.
Dia lagi-lagilah!



  • 7 hours ago

    Dia:
    • wei.. pernah ak kacau idup kau? pernah ak cakap ngan kau? pernah ak kawan ngan kau? ko xpyh la nk jeling2 kt ak. nk buat2 muka kt ak.. sbb ak pernah kawan pown ngan kau.. ko jg hal kau, xperlu nk nasihat org k? xperlu nk tunjuk matang sbb kau 2 pown bdak2. hal ak ngan pn hariton ko xperlu nk sibuk. 2 xde kaitan ngan kau.. hak tuih
  • about an hour ago

    Saya:
    • one more thing i can say is please respect 'my lecturer'. Benda lain klo ko nk buat aku tak kisah. Time lecturer aku nak mengajar dalam kelas ko jgn wat hal. Anywy status yg ko buat tu menunjukkan level diri kau. org bukan buta nak menilai. Good luck ye. I'll wait 4 another status.
  • about an hour ago

    Dia:
    • lantak ak la nk buat hal ke x.. yg pnting ak xkesah hal ko,ko jngan cari pasal ngan ak. jngan nak jeling2 kt ak..hebat sngat la bleh jeling2? xpayah cari pasal ngan ak.. status ak?? hahhaa.. mgkin ramailg nk bt status cam ak pasal ko.. tp diorng 'matang' koet. jd xbuat la
  • about an hour ago

    Saya:
    • berfikir sebelum berkata. itu level diri. tq. =)
  • about an hour ago

    Dia:
    • level ko tnggi sngat? setakat tua setahun ak xheran
  • about an hour ago

    Saya:
    • oppss lupa nak tanya tadi ..dh sembanhyang asar dah?..klo x pergi sembahyang dulu ye. pastu kita sambung lagi. anywy tak smbung pn x pe sebab aku busy la..kerja banyak..benda remeh2 nie tak elok la kan. Hmm..pas sembahyang pergi jogging ye petang2 nie. Bagi kurus sikit. =)

1 comment:

blog-tips-kurus said...

saya tetap suka kartun SinChan w/pon rase nak babab budak mentah itu!! ;)

*lagu kores?