Jul 13, 2011

May this year be your best ever.

Mood rajin nak arrange fail Sains.
Banyak tak lengkap. Banyak kena buat balik.
Memang nasib.
Besok-besok nak round bilik orang nak cari buku sebab bahagian tutorial tak lengkap.
Benci tapi kena juga ikhlaskan hati buat benda nie.
Padahal draf AR tak hantar lagi.
Sorry Madam Tan.
Saya tahu saya bersalah.
Saya akan cuba hantar paling lewat Jumaat nie.
Kalau saya hantar minggu depan, saya rasa saya seorang yang tak bertanggungjawab.

...

생일 축하
'saeng-il chugha'

Apa maknanya ucapan nie?


H.a.p.p.y B.i.r.t.h.d.a.y


Takde kaitan dengan besday saya.
Besday saya dah lepas.
Masa penghujung sem lepas di mana orang terlupa tentang besday saya.
Takpa. Saya sudah biasa. 
Hahahaa.
(Mood: garu kepala!)


Hari nie besday Miss Ceria.
Saya tak dapat nak belanja kek besar kat dia.
Tak dapat nak prepare hadiah besar-besar kat dia.
Tak dapat nak buat party gilang-gemilang kat dia.
Saya nak beli sesuatu yang berguna tadi, tetapi kedai tu tutup pulak hari nie.
So, saya hanya sempat sediakan hadiah kecil je.
Mintak maaf banyak-banyak.
Satu lagi, 
salah saya sebab last minute cari hadiah.
Saya tak faham kenapa otak nie amat lemah.lembab bab nak ingat nombor.
Perkara serius nie!


Simple wish saya untuk Miss Ceria:


Walaupun saya nie seorang nampak/mungkin juga/memang seorang yang:

+ Ignoring +
+ Tak caring +
+ Tak gila-gila+
+ Tak pot-pet +
+ Tak mesra alam + 
+ Katak di bawah tempurung +
+ Berat mulut macam ada sejuta emas berkilo-kilo +


Saya tetap nak wish besday kat Miss Ceria.
Sebab saya tahu besar maknanya wish besday nie.




"Saya berdoa semoga Allah memanjangkan usia Miss Ceria,
 memberkati hidup dan juga persahabatan kita,
sentiasa melancarkan urusan seharian Miss Ceria,
 serta mengurniakan kegembiraan dan keceriaan kepada Miss Ceria."

...

On your birthday, today, 
I wish you a year with loads of fun, excitement and beautiful memories.
 May this year be your best ever.
Happy birthday.







1 comment:

Diyana Yusof said...

thank u so much..
saya terharu ni..^^,