Jul 22, 2011

kO kan suka cakap aku materialistik!

Saya bukan pengemar fast food.
McD..opss!
Saya jarang menjejakkan kaki ke sana.
Cuma baru-baru nie je budak-budak kelas saya bersemangat ajak ke sana.
Bila tengok diorang 'bersatu-padu',
saya ikut serta.
Saya gembira bila mereka ketawa.






6 + 2.
Jumlah nie je yang free time saya jejakkan kaki ke McD.
Saya terlupa nak letak gambar sorang lagi.
Tak.
Saya memang sengaja tak nak sertakan gambar dia dalam belog saya.
Sebab hari tu dan sebelumnya dia cakap saya gOmuk.
Dia cakap saya cOntrol makan padahal boleh habiskan 2 biji burger masa tu juga.
(Kenyataannya, saya kenyang Ok sebab dah melantak kat kafe mOmi. Takde keje haku nak
cOntrol dengan kO r! Burger tu tak sOdap sebenOnya. Opss!)
Jadi, saya taknak masukkan gambar dia.
Satu lagi saya taknak dia terperasan sebab dia memang suka perasan.
Opss!
Saya gurau je.
Sorry.
Apa pun terima kasih.
Nak keluar ajak lagi sebab nak naik kete mewah kO.
Hahaaa!
(kO kan suka cakap aku materialistik!)

2 comments:

iKhRam said...

tak sedap?
sedap la kak..
seminggu lebih sekali makan mcd.. huhuhuh

CintaZulaikha said...

mekdi febret saya..i likeeeeeeeeee...