Oct 15, 2011

'Saya rasa dia nampak sangat cool!'

Kalau lelaki tengok citer omputih sebab ada Jessica Alba, ada Scarlett Johansson...
saya pulak layan citer Korea sebab ada actor nie...

'Kim Nam Gil.' 

Semalam saya layan cerita Korea.
'Bad Guy'.
Citer tahun 2010.
Pelakonnya Kim Nam Gil.

Ada kenal?

Tak pernah kenal pon. 
Tapi sebab tengok citer nie, baru kenal si aktor nie.


Hensem?

'Dia ada rupa. Kalau tak saya tak tengok citer Korea nie!'


Muda?

Tak la. Saya goggle dan dapat tahu umo dia sekarang dalam 30 tahun.

Haha..tua?

Umur je tua. Tapi dia nampak muda!

Betul ke?

Tak percaya. Tengok pic kat bawah nie!




Dalam citer 'Bad Guy'...

'Saya rasa dia nampak sangat cool!'


Pastu, ekspresi muka dia boleh berubah-ubah..

Muka along hensem pun ada...


Muka sayu..


Muka nakallll..




Muka sedihhh..huhu..




Muka ada trickkk...


Muka berkeruttt...



Apa pun jenis ekspresi Kim Nam Gil nie tunjuk,

'Dia buat saya nak tengok citer Bad Guy sampai habis!'


No comments: