Oct 26, 2011

Orang mentag blog ini, tuannya harus membalasnya kan..kan..kan...

Orang berbudi, kita berbahasa
Orang mentag blog ini, tuannya harus membalasnya kan..kan..kan...

Apa pun, 
aku nak ucap terima kasih kepada Cik Boonga Fatin sebab tag aku cecuti nie.
Ada kerja jugak..!

Aku tak nak bebel pepanjang..terus straight to the point!

11 perkara tentang diri ini:

1
+I'm a good listener but a poor adviser+
(So, aku tak layak jadi kaunselor yee..!)

2
+Kuat makan+
(Sampai ada orang cakap ada benda tumpang aku. Ishh..doa dijauhkan...)

3
+Sayang benda yang orang kasi.+
(That's why aku masih simpan Rm1 berbentuk love yang kawan aku kasi masa
form 4 sampai sekarang.)

4
+Tak pernah dating+
(Itu tandanya aku single lagi r..hahahh!)

5
+Serius+
(Bila buat kerja..!)

6
+Bersungguh-sungguh+
(Bukan jenis playsful bab-bab kerja sebab aku jenis kerja sampai puas hati. Titik.)

7
+Berlagak+
(Itu orang cakap sebab hidung aku nampak tinggi..jarang tersenyum..tapi ada aku kisah? Ko kenal aku pun tak!)

8
+Korean lover+
(Semua tentang Korea aku suka..lagu..drama..kecantikan..negara..pakaian..i likeeeeee!)

9
+Peminat novel Norhayati Berahim & Habiburrahman El-Shirazy+
(Novel diorang buat aku jadi orang berilmu..huhuhuuu)

10
+Sistematik+
(Sila check external dan lappy aku...korang sure tak pening!)

11
+Cantik bila senyum+
(Bukan bangga diri tapi muka aku serius cantik bila senyum...ngehngehh)



1
 Satu perkataan untuk men-describekan tentang Cik Boonga.
+Comel..cute..cute and cute+

2
Dua perkataan untuk men-describekan tentang diri anda.
+Serius..senang faham..bersungguh-sungguh+

3
Tiga ayat untuk men-describekan tentang pemilik blog ini (Blog Cik Boonga). 
+'Dia comel sangat'+

4. Tiga benda yang paling disayangi? Sebab?
+Lappy sebab babah yang beli+
+Handphone sebab beli guna elaun sendiri+
+External pinky aku sebab sume citer dan pic aku ada dalam tu+
+Kad bank sebab dia banyak berbakti pada aku..hahaaa+

5. Tiga insan yang sentiasa dalam ingatan? Sebab?
+Ma+
+Babah+
+Sibling+


6. Pandai masak? (Nak cari stok buat menantu)
 +Bakat belum setaraf Chef Wan, belum hebat tahap emak, belum mantap tahap sis Nadiah yang amek katering. Itu level aku..hahahaaa..not too bad!+

SEKARANG SOALAN AKU KEPADA YANG BERTUAH!

1
Kenapa korang rasa aku tag blog korang dalam post nie?
2
Komen korang tentang blog ini.
3
Tiga insan yang paling disayangi? Sebab?

(3 soalan cukup. Tiga minit dah boleh jawab 3 soalan ini.)

So aku tag korang:


1 comment:

Afiq Mohd Zainol said...

thn sudi tag blog aku... tp x pndai 2 nk main2 tag ni.. haha