Oct 7, 2011

B e n g a n g !

Saya tak tidur sebab siapkan fail STM.
Pukul 9.00 malam sampai sekarang jam 7.22 pagi.
Maknanya lappy saya sudah bekerja hampir 10 jam.

'Ala..kesian kat engko, Rosalinda!'
'Sorry sebab dah menyusahkan ko!'

Mulanya best sebab ingat takde kelas hari nie.
Jadi, lepas subuh saya baru tidur.
Mujur semua kerja dah selesai.


'Nikmatnya.'


Sedang saya sedap-sedap tidur,
boleh pulak dapat berita ada kelas pagi nie.
Siap dapat bercakap dengan pensyarah lagi.


Jam pulak melangkah ke angka 9 pagi.
Maknanya saya dengan kengkawan yang lain sudah lewat.


'Tak ke kelam kabut kitaorang nak bersiap nak ke kelas?'


Saya tergaru-garu kepala geram.
Sangat geram sebab semalam roomate saya dah tanya ketua dan dia
beriya-iya cakap takde kelas.
Kami pun percaya dengan cakap ketua sampai tergadai satu kelas hari nie.
Rasa macam nak tembak je klo saya jumpa si ketua!

Nak suruh saya tergesa-gesa ke kelas?

'Sorry la.'

Cik Bee pun sama.
Kitaorang korbankan kelas tu.
Lepas bersiap, kami jumpa pensyarah, terangkan apa yang berlaku dan mintak maaf.


Walaupun pensyarah okay,
tapi saya cukup tak suka dengan reputasi buruk hari nie.
Semester nie, rekod saya bersih.
Tapi pagi nie,
disebabkan percaya cakap ketua,
saya dengan girls lain dapat telur ayam 1.

'Benci.'

Apa yang buat saya betul-betul geram:

1. 
Dah tahu ada kelas, kenapa sorang boy pun tak bagitau kami awal sikit.
Last minute, boleh pulak korang call bagitau yek!

2.
Kalau nak melawak, tolong jangan melawak bab-bab penting.
Jangan sampai orang hilang kepercayaan sudah!

3.
Pandai pulak korang perli-perli kitaorang, yek!
'Tido sedap la..otai la!'
Padahal korang tak tahu beriya-iya kitaorang siapkan fail STM malam tadi.
Klo tahu ada kelas, dengan mata panda jugak saya sanggup ke kelas la!


Sebab tu saya kadang-kadang cukup geram dengan perangai boys kelas saya.
Kalau diorang tak datang kelas,
paling kurang 5 message kitaorang hantar pada diorang suruh datang kelas,
bagitau kelas kat mana.
Bila bab kitaorang, sorang pun tak amek kisah.
Lepas tangan.
Saja nak kenakan orang!
(Itu apa yang saya rasa).


Nampak muka boys pagi tadi,
saya macam nak smash je sorang-sorang!

Haishhhhhhhh!

Mujur ada satu lagu nie buat hati saya cool.

'Lagu apa?'


'Teardrops In The Rain'
 oleh 
CN BLUE





No one ever sees, no one feels the pain
Teadrops in the rain

I wish upon a star, I wonder where you are
I wish you're coming back to me again
And everything's the same like it used to be

I see the days go by and still I wonder why
I wonder why it has to be this way
Why can't I have you here just like it used to be

I don't know which way to choose
How can I find a way to go on ?
I don't know if I can go on without you oh

Even if my heart's still beating just for you
I really know you are not feeling like I do
And even if the sun is shining over me
How come I still freeze ?
No one ever sees, no one feels the pain
I shed teardrops in the rain

I wish that I could fly, I wonder what you say
I wish you're flying back to me again
Hope everything's the same like it used to be
I don't know which way to choose

How can I find a way to go on
I don't know if I can go on without you, without you

Even if my heart's still beating just for you
I really know you are not feeling like I do
And even if the sun is shining over me
How come I still freeze ?
No one ever sees, no one feels the pain
I shed teardrops in the rain

Oh... I shed teardrops in the rain
Oh... Hey... Teardrops in the rain

Even if my heart's still beating just for you
I really know you are not feeling like I do
And even if the sun is shining over me
How come I still freeze ?
No one ever sees (no one) no one feels the pain (no one)
I shed teardrops in the rain
Teardrops in the rain
Teardrops in the rain
Teardrops in the rain...





Pss:

'Sejuk mata memandang tengok diorang daripada wajah-wajah si kaki perli pagi tadi!'

1 comment:

♥ p a a n i ♥ said...

kwangja punye member...haha