Oct 31, 2011

'Ibarat dah berapa banyak aku tebang pokok...'

Produk tahun akhir.
Tesis saya.
Tada!
Dah siap.



2 sem aku buat benda nie.
Akhirnya, siap juga buah tangan, hasil karya aku nie.


Semata-mata nak wat benda nie,
aku sanggup perabis duit elaun aku beli kertas tebal-tebal, print tak jadi,
rosak dan beli kertas lagi.

Tu tak campur lagi aku habiskan ink Canon original aku 2 sem nak wat benda nie.
Print sana sini,
entah berapa banyak kertas tak berguna
 yang printer aku dah rosakkan.

'Ibarat dah berapa banyak aku tebang pokok semata-mata nak wat tesis nie.'

Akhirnya...

Alhamdulillah...

3 comments:

Shila said...

best nye..!!

tahniah2..

Hooyeah said...

tahniah. Sangat seronok buat thesis. Banyak kenangan bukan..hehe :)

Afiq Mohd Zainol said...

buat thesis mmg seksa.. edit bpuloh2 kali smpai lcturer puas hati..
tp at the end of the day, bila dh siap, rasa puas sbb bjaya buat dhn titik peloh sndri.. ;)