Apr 26, 2011

Hmm..yummy!

Wow!
Tengok pun dah nampak sedap. Terasa macam nak makan terus.
Tapi dah order pizza dah.
Hmm..makanan spesis diorang juga la.
Spesis makanan carik penyakit.
Tapi tak selalu makan pun coz nak save budget sket.

Nie sume pic untuk ABM aku besok.
Nak ajar pasal makanan sket.
Jumpa pic spesis makanan yang menarik nie.
Air liur dah meleleh nie..hmm..yummy!




Tapi ingat!
Besok aku nak mengajar "Food Pyramid" kat diorang.


Kena tunjuk contoh baik pada diorang.
Kurangkan makanan fast food tu!
Tunjukkan yang aku mengamalkan healthy food.

Aku kena cakap aku makan spesis makanan nie..kt bawah nie:
Hopefully, aku tak kecewa dengan lesson besok.
Sila anak-anak murid dengar cakap cikgu Mia eii besok!
Kesian sebab cikgu Mia tak sihat arinie.
Jangan sampai cikgu Mia bertukar jadi singa yaa!


No comments: