Apr 21, 2011

Cheese...kimichee!

 Gembira hari ini.
Itu je yang saya nak cakap.
Bila dia cakap presentation saya 'bagus'...thank you madam!
Madam buat saya rasa bangga dengan diri ini.
Sampai saya rasa nak buat yang lagi terbaik dalam masa 2 minggu nie.
Rasa sangat berbaloi saya korbankan masa tidur saya semalam untuk siapkan lesson BI saya.
Saya beranikan diri bangun pepagi pukul 6.20 dan jalan sorang-sorang ke kedai photostat
hanya untuk pastikan lesson saya berjalan lancar.
Nampaknya air mata saya berbayar.
Saya tak kisah berapa markah yang saya dapat.
Tapi saya suka tengok komen tu.
Hehee..saya bangga dengan diri saya hari nie.
Saya dah buat yang terbaik.
Alhamdulilah.
Hati saya sekarang minta saya cakap..
"cheeeeeeeeeeeese....kimicheeeeeeee!'


T.U.L.I.S sebab S.U.K.A bukan T.E.R.P.A.K.S.A

No comments: