Aug 21, 2011

Cubaan pertama saat bosan melanda


Jom kenal orang bulan Mei!

Yang saya besarkan tepat dengan diri saya!

Keras hati & tegas.

Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
* klo xde yang ini dah lama saya down gegila dulu...!

Pemikiran yang tajam.

Mudah marah apabila tidak dikawal.
* sebab tu saya banyak diam bila marah sebab saya cuba kawal marah saya. Biar hati saya je meletup jangan sampai orang lain saya letupkan.

Pandai menarik hati & perhatian orang lain.
Perasaan yang amat mendalam.
*saya orangnya sentimental. =)

Cantik dari segi mental & fizikal.
* saya tak cacatkan?..cantik la tu!

Tidak perlu dimotivasikan.
Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
* selalu sangat terpengaruh..!

Mudah dipujuk.
* tak susah pun.

Bersikap sistematik (otak kiri).
* saya tak suka math sebab tu otak kanan saya lembab.

Suka berangan.
* Angan-angan mat jenin selalu.

Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
* Apa yang saya rasa selalunya tepat. Misteri.

Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.

Daya khayalan yang tinggi.

Permikiran yang tajam.
Pandai berdebat.
* sebab saya pandai berdebat saya terpaksa kunci mulut saya selalu
takut salah debat plak!

Fizikal yang baik.
Kelemahan sistem pernafasan.
* Saya penghidap asma, jadi saya tak suka perokok.

Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
* saya boleh melukis dan saya tak sabar nak guna duit sendiri pergi jalan-jalan!

Tidak berapa suka duduk di rumah.

Tidak boleh duduk diam.
* saya ada tangan dan kaki dan sumenya nak bergerak sebab semua dah kena sindrom resah.

Tidak punya ramai anak.

Rajin dan bersemangat tinggi.
* orang kata saya rajin (malas pun ada jugak)..so saya accept saya rajin..macam rajin menyibukkan diri. Tu rajin jugakkan!

Agak boros.

1 comment:

♥ p a a n i ♥ said...

kartun tu buat sendiri ke?? cumil!!