Jan 13, 2012

cerita lima satu per dua

Insyaallah.
Esok aku bakal berangkat ke Selangor Darul Ehsan.
Doakan yang terbaik buat cikgu baru ini.
Semoga aku terus mempunyai semangat cikgu baru hingga ke akhir hayat.
Semoga kawan-kawan aku juga dapat bertugas dengan jayanya.
Bagi yang dapat Sarawak,
aku tahu korang pasti jadi hebat di sana.
Insyaallah.
Nanti pasti kita bertemu lagi.
Suatu hari nanti.


Tahun 2006





Tahun 2011



5 tahun setengah.
Cukup aku mengenali kamu.
Saat aku menangis, kamu ada di sisi aku.
Saat aku marah, kamu  ada untuk menenangkan aku.
Saat aku dimarahi, kamu ada memujuk aku.
Saat aku menangis, gurau senda kamu mengembirakan aku.
Walaupun 5 tahun setengah sudah berlalu.
Kamu tetap di hati.
Sampai bila-bila.


"Cerita 5 tahun setengah SNED2/2008/IPGKPP"


"Aku cukup suka ambil gambar ramai-ramai dengan korang sume."

"Aku sayang korang semua sampai bila-bila."








4 comments:

MissButterfly said...

All the best teacher =)

syuhadabahari said...

smoga berjaya mengorak langkah mnjadi guru yg cemerlang:D
Amin!

♥ p a a n i ♥ said...

bestnyeeee!! selamat bekerja! :)

iKhRam said...

selamat menjadi guru..
walau siapa kita? dimana kita?
kenangan kita bersama tidak pernah hilang..

janji yer
jadi cikgu yang cemerlang..