Oct 18, 2009

JAMUAN RAYA PISMP SAINS SEMESTER 4



Pada minggu yang lalu, kombinasi pelajar 4 SNED 1 & 4 SNED 2 telah membuahkan hasil apabila berjaya mengadakan sambutan Hari Raya bagi tahun ini. Ini bukannya program kali pertama yang menggabungkan kedua-dua kelas, tetapi secara peribadi ia merupakan satu progam yang berjaya selepas program BIG bagi semester ini.
Kalau sebut saja pasal hari raya, memang tak sah kalau tak sebut pasal makanan, baju raya, biskut raya, make-up..waaa…sumelah…
Kalau makanan, muahhhh..sedap beb!
Kita orang makan nasi tomato, sate ayam dengan daging, soto ayam…wah!..Memang kenyang r malam tu!
Tak lupa juga jasa kengkawan yang rajin tolong menyediakan makanan malam tu..macam En. Syukri yang support sate kita orang, soto ayam hasil kerja tangan Fariezza dan Ida, kuih raya yang diberi oleh Abdillah..serunding oleh En. Hafiz..hmmm….apa lagi yek?!! Haa..lupa lak..agar-agar milo yang sedap!
Meskipun certain orang je yang involve dengan makanan, jangan lupa jugak pada AJK aktiviti pada malam tu..penat diorang pikir nak buat aktiviti apa..kena sediakan hadiah lagi..balut lagi..
Apa pun aku tabik spring pada orang-orang yang aku rasa paling komited..paling rajin dan paling ikhlas buat kerja..
Aku tak de hadiah nak kasi tapi jangan risau, jasa korang Allah tentu bagi ganjaran…
Apapun aku pun terasa jugak menyumbang jasa walaupun sikit je..
haha..tu ketupat aku jangan lupa jadi hiasan kat sana..(gurau je!)
Bawah nie beberapa gambar mase jamuan tu..


With my friends


Puan Halizah ..Tutor 4 SNED1











My Lovely Tutor!

No comments: