Oct 17, 2009

ANYAMAN KETUPAT

Buat pengetahuan sume, sekarang aku sudah pandai buat anyaman ketupat..
hmmm..apa namanya nie..
a'ah..ketupat bawang dan ketupat sate.
Ish..mujur ada benda jugak aku belajar masa pergi camping aritu..
dan terima kasih yang tak terhingga
kepada cikgu ketupat aku,
Cik Herdiyana..si lady yang cute lagi anggun..
Lepas dia ajar aku, tup..tup termaster dah sekarang..hehe..
Tak sia-sia aku belajar atas katil sambil mata pun dah kuyu
tunggu sarung ketupat selatan nie siap
Belagak pulak aku nie..sorry yek!
Nie lah hasilnya..
Berkat usaha yang tak pernah nak putus asa..
Cantik x?!!

Pasni conform r tak risau kalau jadi menantu orang selatan..
hahaha..

2 comments:

.: syida :. =) said...

eyerkkk...berangan nk jd menantu org selatan konoooooooooon..dok diam2 kat utara tu sudahhhhh..nk pas kat kte ke yg kat kedah tu??...hahaha..~haishhh =P

mia_olive said...

sapa??..mana ada la...