Oct 30, 2009

10 PERKARA BURUK DALAM FB

Dua tiga hari nie, slalu jugak aku explore facebook (fb)orang..tengok apa benda terbaru..hmm..Daripada fb tu, aku dah list beberapa benda yang aku tak suka:

1. Sekumpulan wanita yang cantik tapi cara percakapan (aku observe cara
diorang taip...)..hmm...tak secantik orangnya pun..
2. Tak suka cermin keburukan diri tapi suka cermin orang lain kelemahan
orang lain.
3. Tak reti bersyukur..
4. Banyak buat bisness ketupat..
5. Ada pulak nasi tambah..tambah cili pedas-pedas!
6. Ada ke kawan pun sokong benda negatif yang kawannya buat..(pikirla sikit)
7. Kaki bodek..ish..ish..
8. Orang bagi nasihat berguna dianggap penyibuk..(manusia kena saling ingat-
mengingati untuk dirinya dan untuk KAMU jugak!)
9. Berlakon kononya dialah mangsa keadaan padahal dialah yang
memporakperandakan keadaan...
10.Cakap tak serupa bikin..pusing sana..pusing sini..
11.Ada orang perasan bagus..(padahal banyak lagi orng terHEBAT)

Apa yang aku list ini berdasarkan pendapat aku sendiri. Tiada kaitan dengan sapa-sapa.

No comments: