Nov 19, 2011

Kala Bosan

Salam sume. Hye..hye..hye!

Gatal tangan.
Capai Olympus capture pic dia nie.
Edit sana.
Edit sini.
Buang lubang-lubang deman campak.
Buang parut degil.
Buang eyebag.
Adjust warna sket.
Hasilnya.







Selitkan sikit lirik lagu terbaru blog aku nie..


Sedapkan lagunya...


Mikha Tamboyang - Cinta Pertama

Ku tak tau
Mengapa aku malu
Setiap aku tau dia didekatku


Aku susah
Bila dia tak ada
Tak ingin jauh ku darinya


 
Ada rasa
Yang tak biasa
Yang mulai kurasa yang entah kenapa



Mungkinkah
Ini pertanda
Aku jatuh cinta
Cintaku yang pertama



Tuhan tolong berikan isyarat
Semoga ada jawaban atas doaku
Gelisah aku mendambakan cinta
Yang indah tanpa air mata

2 comments:

#MalisaDeafJourney said...

bes la lagu cinta pertama nie.. i like ! :D

cha zainol said...

seperti mana aku jujur dalam cerita. aku juga jujur dengan kau. kau memang cantik.