Nov 13, 2011

Teringin nak wat benda nie......idea apa pepagi nie??

Salam pagi.
Awal aku bangun yee..
Opss..silap.
Aku mana tidur lagi.
Tetiba datang idea nak tulis benda nie.

"Apa benda aku tiba-tiba teringin nak cuba?"

1. 
Main roller coaster.


Aku sangat-sangat teringin nak rasa pengalaman main benda nie 
dan menjerit sampai nak tercabut urat leher dan muntah hijau.
Mesti best kan.


2. 
Ice skating/roller blade


Aku suka tempat sejuk.
Tapi aku tak pernah lagi jejak tempat yang ada musim sejuk. Ada salji.
Bukan aje tempat salji betul, yang artifial pun aku tak pernah jejak.
Paling sejuk setakat nie kat Cameron Highland aje.
Kesiankan?
So, aku rasa mesti best kan kalau dapat main ice skating.
Meluncur di tempat sejuk...hmm...syoknya kalau ada peluang!
Sayangnya,
 aku tak pernah tahu macam mana nak main benda nie..sobsobsob!
Meh sini klo ada sesiapa yang boleh ajar aku...
please..please!!


3. 
Berenang.

Rasanya dah lama aku tak main air. 
Tak terjun sungai. Tak buat kuak lentang dalam air.
Ala..aku tipu aje. 
Aku tahu main air tapi langsung tak pandai terjun,
 tak pandai berenang dan tak pandai selam pun.
Asal air sampai leher aje,
aku rasa tak boleh bernafas.
Jadi, aku sangat jeles bila tengok orang pandai berenang.


Agaknya bila aku boleh buat semua benda nie??? 


Sumpah aku teringin sangat nak wat aktiviti-aktiviti nie...
sumpah best dan rasa boleh hilang sume stress!



4 comments:

cHeQ 민미 said...

ice skating.....jom start ngn main roller blade dulu, asal xnah ikut syahida g men roller blade skli?

mia Olive said...

tak tahu masa tu...or time tu org ckp x de rasa nk main lg..tp skrg mcm teringin nak rasa main luncur-luncur nie..ngehngeh

cha zainol said...

hehehe : i have tried semua. sangat best. jom jom :)

mia Olive said...

>cha zainol: saya pasti akan menyusul...tak kira!