Jun 6, 2009

AKU DOA YANG TERBAIK BUATNYA


Aku slalu doakan yang terbaik buatnye. Apa pun pandangan orang lain, aku malas nak amek kisah sebab aku tak rasa cara aku salah.

Salah ke aku amek berat tentang saudaraku sendiri..Aku harap dia dapat berhijrah..bukan untuknya saja. Tapi untuk diriku juga..ya, ada sesuatu dalam dirinya yang ingin ku cungkil..tapi takpela..aku lebih suka dia yang menyatakanya..bukan aku yang mencarinya.

Dia sahabatku..kurniaan Tuhan..lebih dari itu x mungkinlah..

Sesungguhnya..aku hormati dirinya sebagai seorang sahabat..biar pun apa pandangan orang pada diriku..dia sahabatku..baik buruk dia..bukan kita yang tentukan...

Mungkin dia pernah buat 1001 macam kesalahan..tapi patutkah kita lupa kebaikannya yang mungkin 0.001 yang pernah dia berikan kepada kita??

Mungkin itu pendapatku..

No comments: